الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

4 ماه گذشت

1390/11/5 10:43
نویسنده : مامان مینا
458 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل من و بابایی 4 ماه از اومدنت توی دلم گذشت

دلم میخواد زودتر این 5 ماه باقی مونده هم تموم بشه که بتونیم زودتر بغلت کنیم

توی این تعطیلات چون شنبه رو مرخصی داشتم رفتم خونه خاله جونت عزیزم شب هم باباییت اومد دنبالمون شام خوردیم و برگشتیم ولی انصافاً چه برفی اومده بود چه حس خوبی داشتم وخصوصاً وقتی توی محوطه خونه خاله ات روی برفا راه میرفتم ولی مراقب هم بودم که یه موقع پام سر نخوره و خدا نکرده اتفاقی  واسه ات نیوفته .خیال باطل

بقیه روزا رو هم خونه بودیم البته باباییت سرکار بود و منم حوصله ام سر رفته بود .

 

حالا نمیدونم بعد از عید که دیگه قرار نیست برم سرکار چیکار کنم که حوصله ام سر نره متفکر

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مژگان
5 بهمن 90 11:30
همیشه به گردش
انشالله زودی نی نی ات رو بغل میکنی عزیزم.بعد عیدم سرت به بچه داری گرم میشه دیگه


خیلی ممنون خاله مژگان
مامان محمدرضا (محمدجواد سابق)
5 بهمن 90 12:12
مراقب کوچولومون باشی سرما نخوره .
من که سرما خوردم افتادم تو خونه


ای وای مواظب خودت باش عزیزم همین طور مواظب نی نی مون