الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

کوچولوی مامان و بابا

1390/11/8 13:27
نویسنده : مامان مینا
416 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم ، گلم ، خوشگلم 10 بهمن وقت سونو دارم برای تعیین جنسیت قلب برای اینکه ببینیم تو خوشگل مامان دخملی یا پسمل یول البته برای من و باباییت   فرقی نمیکنه که کدومش باشی فقط دلم میخواد زودتر مشخص بشه که بریم وسایل خوشگل و کوچولوتو برات بخریم

باباییت میگه زودتر برات اسم انتخاب کنیم نیشخند البته یه اسمهایی کاندید کردیم ولی منتظریم ....

تا دوشنبه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مژگان
8 بهمن 90 13:39
انشالله که خدا بهت یه نی نی سالم و صالح و مهربون مثل خودت بهت بده عزیزم.تو لیاقت بهترین ها رو داری.
الهییییییییییییی خرید واسه نی نی .مینا خیلییییییییییییییییی برات خوشحالم.اصلا روحیه ام عوض میشه میام اینجا


مژگان جونم خیلی ممنون از اینکه به ما سر میزنی انشااله قسمت خودت باشه مادر امیدوارم امتحانات به سلامتی تموم بشه یه نفس راحت بکشی

مامان محمدرضا
8 بهمن 90 14:37
ایشالله سالم باشه . دختر پسرش هیچ فرقی نداره .
آره پدرم در اومد. دیگه شلغم و لیمو شیرین رو از خودم نمی کنم تا وقتی زایمان کنم .
بوووووووووووووووووووووووووووووووس واسه نی نی


انشااله ، فقط سلامتی اش برام مهمه .
بازم مراقب خودت باش .
بوووووووس هم برای نی نی جان شما دوستم .

نيكي
8 بهمن 90 16:16
ايشالا كه ني ني سلامت باشه دختر يا پسر كه فرقي نداره فقط لباساي دخترونه خيلي قشنگ و دلبرونه هستند.
تا 2شنبه


درست میگی واقعاً هم دختر یا پسر فرقی برامون نداره اصل سلامتیه تا دوشنبه
faeqeh
19 بهمن 90 15:57
فرقی نداره ولی هیجان داره میدونم ایشاله سالم و صالح باشه و با خودش شادی بیاره


خیلی ممنون عزیزم ، همه بچه ها با اومدنشون شادی میارن