الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نی نی عزیزم ، کوچولوی مامان

1390/10/28 12:00
نویسنده : مامان مینا
497 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شبهای دور
کودک من پا به دنیا مینهد
آن زمان بر من خدای مهربان
نام شور انگیز مادر مینهد

آن زمان طفل قشنگم بی‌خیال
در میان بسترش خوابیده است
بوی او چون عطر پاک یاس ها
در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو
بسته با هستی طفلم میشود
آن زمان در هر رگ من جای خون
مهر او در تار و پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم
گویمش چشمان خود را باز کن
همچو عشق پاک من جاوید باش
در کنارم زندگی‌ آغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان
بوسه‌ ها از مهر بر رویش میزنم
گویمش آهسته‌ ای طفل عزیز
می‌پرستم من ترا مادر منم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاس
28 دی 90 16:42
سلام به مامان خوب با نی نی قند عسلش
من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم.
خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم.
یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com



از لطفتون خیلی ممنون مامان یاس مهربون از اینکه به ما سر زدی من و نی نی دعا میکنیم که خداوند هرچه زودتر طعم شیرین مادر و پدر شدن رو بهتون بچشونه یادت باشه در تمام مراحل توکلت به خدا باشه و اصلاً استرس نداشته باشی . منم لینکت کردم دوستم

مژگان
29 دی 90 8:26
بسیار زیبا مامانی.راستی اسم نی نی چی قراره بشه هم دختر هم پسر انتخاب کردی به ما هم بگو


سلام خاله مژگان اسم نی نی رو هنوز قطعی انتخاب نکردیم دو هفته دیگه قراره بریم سونوی تعیین جنسیت اون موقع میام از شما هم نظر خواهی میکنم دوست جونم

خانم دوري
17 بهمن 90 10:00
سلام ميناي عزيز - خيلي لطف كردي به من سرزدي خانم . مادر شدنت رو خيلي تبريك ميگم و اميدوارم همه مراحل 1يش رو به بهترين شكل سپري بشه و برات يه خاطره خيلي شيرين از بارداري باقي بگذاره . هر مصرع اين شعر قشنگ رو با دل و جونم حس كردم . واقعا زيباست . اشك توي چشمام جمع شد .


از شما هم ممنون که به من و دخترم سر زدی .
منم عاشق این شعرم




مامان امیررسام
24 بهمن 90 11:30
سلام منم بهتون تبریک میگم امیدوارم یه نی نی سالم و ناز بدنیا بیاری وقتی متوجه میشم کسی نی نی میخواد بدنیا بیاره خیلی خوشحال میشم برای هردو آرزوی سلامتی دارم اگر سوالی داشتی یا کمکی خواستی از دستم بربیاد حتما به وبلاگ امیر رسامم ببیا اگر خواستی لینک کن منم همینطور http://lovelylook.blogfa.com/


خیلی ممنون از اینکه سر زدین به ما منم حتماً لینکت میکنم

آدی
28 بهمن 90 18:37
مبارک باشه خانمی. وبلاگت خیلی قشنگه . من 10 ماهه که منتظرم. امیدوارم منم این روزا رو تجربه کنم


وای عزیزم انشااله تجربه میکنی خیلی لحظه های قشنگی هستن
اصلاً استرس نداشته باش و فکرتو درگیر نکن یهو میبینی که مامان شدی