الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

هفته 16 بودن یا نبودن مسئله اینست ؟!

1390/10/28 9:40
نویسنده : مامان مینا
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوست جونام

 

من الان نمیدونم دقیقاً چی بگم به این دکترا منظورم دکتر خودم و متخصص سونوگرافی هستش دفعه آخری که رفتم سونو میگه هفته 10 هستی خوب با حساب خودم تا الان باید 15 هفته ام باشه ولی وقتی به دکترم میگم میگه نه الان تو هفته 16 هستی حالا دو هفته دیگه برام بازم سونو نوشته که هفته 18 باشه وای گیج شدم به خدا دیگه

 

وای چقدر توی نوشته بالا هفته هفته گفتم   خوب چیکار کنم نمیدونم الان هفته 15 هستم یا 16 مسئله اینست ؟؟

...............................................................

وقتی از سرکار میرم خونه دلم میخواد همه کارهای خونه رو انجام بدم گردگیری و شستن ظرفا و شام پختن و ...ولی تنها کاری که میکنم اینه که یه غذای فوری درست کنم بعد لا لا 

خدا به همسری سلامتی بده که توی این مدت از هیچ کمکی کوتاهی نکرد

 

خ.ن : خدا جونم خیلی ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الی
28 دی 90 10:47
قربونش برم
سلام
چراکه نه حتما تو وبلاگت این شعر رو بذار
راستی قسمت نظرش که فعال عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسس


خیلی ممنون

الهی من قربون اون نی نی نقلی ات برم
مامان محمدجواد
28 دی 90 12:15
مبارکه خانم خوشگله .
مراقب نی نی باشی ها .
منم زمانی که دکتر بهم گفت تا سونو چهار هفته جلوتر بود . ولی زمانی که سونو میگه درست تره


خیلی ممنون عزیزم چشم مراقب هستم پس به حرف سونو بیشتر اعتماد می کنم
مامان محمدجواد
30 دی 90 16:41
آره عزیزم . من تا حالا سه بار رفتم سونو یه بار هم حتی یک روز عقب جلو نکرده


خیلی ممنون از اینکه وقت گذاشتی و جواب منو دادی دوستم