الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

آغاز سالی نو و نه ماهگی النا خانم ما

1392/1/8 2:47
نویسنده : مامان مینا
788 بازدید
اشتراک گذاری

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال قلب

 

دوستان آغاز سال 1392 را به تمامی شما شادباش میگم امیدوارم سال سلامتی و شادی برای همتون و نی نی هاتون باشه ، انشااله بچه هامون رو صحیح و سالم و لباشون رو خندون ببینیم  ماچمژهقلب

 

خوب بریم سر اصل مطلب و اون هم عکسای النا توی این چند مدت عیده 

 

النا و اولین سفره هفت سین

 

برای النا جشن نه ماهگی گرفتیم ( آخه من جشن گرفتن و دور هم جمع شدن رو خیلی دوست دارم برای همین هر سه ماه یکبار براش جشن میگیرم ) نیشخند البته فقط دوستامو دعوت میکنم یولماچ


النا و درگیری با النگو ماچ

 

 مامان این چیه توی دستم انداختی مژه
فدای این دست خوشملت بشم من مامان قلب
توی این ایام عیدی مامان مینا یه ساعت خوشگل هم برای دخترش کشید نیشخند خوب چیکار کنم دوست داشتم خوب عینک
به تولد 1 سالگی دختر دایی مامان مینا رفتیم خجالت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)