الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

دختر گل مامان و بابا هشت ماهگی مبارک

1391/12/6 21:57
نویسنده : مامان مینا
676 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگل مامان الان دیگه مبل و میز و میگره بلند میشه و به کمک اونها راه میره و تا غافل میشی میبینی رفته تو آشپزخونه و داره ماشین لباسشویی رو نگاه میکنه {#emotions_dlg.e37}

عسل خانم ما خیلی بلا شده همین که میبینه باباییش دفتر حساب و کتابشو آورده وسط تند تند چهاردست و پا میاد که دفتر و پاره کنه و خودکار و میگیره صورتشو خودکاری کرده

النا جوننننننننننننننننننننننم دوست داره تلویزیون رو از میز شیشه ای جلوی مبل که گذاشتیمش جلو تلویزیون نگاه کنه {#emotions_dlg.e11}

وسایل بازیشو میذاریم توی سبد که شکل جوجه است خودش دوباره همه رو میریزه بیرون و همه اسباب بازیاشو پخش و پلا میکنه

مامان جون حالا خودت رفتی توی شیکم جوجه {#emotions_dlg.e28}

حالا بابایی دخترشو میبره تو آسمون و النا ذوق میکنه

و حالا النا آب انار شیرین به میزان 2 قاشق غذا خوری میخوره

حالا میخوای دوربین و از مامان بگیری عسل مامان {#emotions_dlg.e37}

النا مامان کجا رو نگاه میکنی {#emotions_dlg.e20}

فدای تو بشم من مادرررررررررررررررررررررررر {#emotions_dlg.e11}{#emotions_dlg.e38}

اولین عروسی که با النا رفتیم {#emotions_dlg.e37}

 

درسته که توی عروسی به خاطر سر و صدای زیاد خیلی بی تابی کرد ولی وقتی برگشتیم خونه خیلی حالش خوب بود الهی قربونت برم من مادرررررررررررررررررررررر {#emotions_dlg.e38}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مژگان یک دنیا عشق
7 اسفند 91 10:40
وای8ماههههههههه
چقدر زود میگذره
چقدر لباس مهمونیتون خوشگله شماااااااااااااااااااااااا



فدای تو بشم من خاله مهربون

مژگان یک دنیا عشق
7 اسفند 91 12:49
راستی مینا مراقب این سبد جوجه ای باش.
من داشتم همین مدل رو.فنراش در میاد.همیشه چک کن میله هاش نزنه بیرون.زبونم لال سر و صورت بچه رو اذیت بکنه


اتفاقاً فنر مذکور بیرون زد و من هم درآوردمش بیرون که خطر آفرین نباشه خدای نکرده
مامان آنیل
13 اسفند 91 13:02
سلام النا جونی چقده شیطونی تو بلا. مامانش مواظب گلمون باش


چشمممممممممم خیلی ممنون که به ما سر زدین

مامان آنیل
15 اسفند 91 12:50
سلام النا جونی خوبی عزیز دلم؟مامانی بیا از النا جون برامون تند تند بنویس دیگه!!! در ضمن خصوصی هم داری


سلام مامان آنیل عزیزم النا ، النا جون نمیزاره بیام تند تند ولی حتماٌ مینویسم براتون
سولماز مامان آنیل
26 اسفند 91 16:13
پیشاپیش می بوسمت یکی این ور یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.



سال نوی تو هم مبارک دوستم از طرف من و النا آنیل عزیز رو هم ببوس