الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

نمایشگاه نوزاد ، کودک و نوجوان

1390/11/24 10:41
نویسنده : مامان مینا
771 بازدید
اشتراک گذاری

وای عجب نمایشگاهی بود روحمون تازه شد از این وسایل مخصوص نی نی ها .

من و همسری  هم برای النا خانم یه سری لباسهای خوشگل خریدیم

 

تازه تخفیف ویژه نمایشگاه هم روشون خورده بود

به زودی عکس لباسهای النا جونم رو اینجا قرار میدم

************************************************

این دوران ویار کی تموم میشه یکی میگه سه ماه و 10 روز یکی دیگه میگه چهار ماه و 10 روز یکی دیگه میگه چهار ماه و 20 روز .......................... سبز

من چیکار کنم ، برای یکی از دوستام تا خود نه ماهش ویار داشت بنده خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مژگان
24 بهمن 90 11:11
بدو مامان مینا سریع عکس خریدای النا جونو بذار ببینیم
ای جونم اسمش خیلی قشنگه مینا.انشالله به سلامتی به دنیا بیاد و یر سایه پدر و مادرش باشه النا خانم.خانم خانمای گل


مژگان جونم حتماً عکس لباساشو میذارم از اسمش خوشت اومد النا و مینا تازه به فامیلش هم میاد النااسد نژاد

آسمونی ها
24 بهمن 90 11:59
خیلی قشنگ می نویسی ... از خوندن نوشته هات لذت میبرم.
مرسی


خیلی ممنون عزیزم شما لطف داری زحمت کشیدی به ما سر زدی منم حتماً بهتون سر می زنم
خانم دوري
24 بهمن 90 12:43
من خبر ندارم از اين نمايشگاه .ميشه بگي كجا برگزار شده و تاريخش تاكي هست ؟ممنوم


عزیزم نمایشگاه تا 21 بهمن بود ولی تا 23 بهمن هم تمدید شد کاش زودتر این خبر رو توی وبلاگ می ذاشتم

مامان امیررسام
25 بهمن 90 0:12
سلام مامان نی نی دخملی خوبی؟ نی نی خوبه؟راستشو بگو این شکلکهای ناناز و ازکجا پیدا کردی منم دلم میخواد در ضمن لینک کردمتون راستی دخترتونو شوهر میدی ؟ کی بیایم برای خواستگاری ؟ این گل خوشگل برای النا خانم ناز نازی پسر ما همه چی داره ناز م داره گاهی هم خجالتیه تازه دندونم داره در میاره


سلام عزیزم ما هر دو خوبیم فقط موقع خوابیدن میترسم به خاطر بند ناف انقدر که استرس دارم .
در مورد شکلک ها اگر از نی نی وبلاگ استفاده می کنی همین بالای صفحه برای تایپ موضوع جدید قسمت شکلک ها بری خودش خوب توضیح داده . در مورد امیررسام ای جانم من قربون اون نازش بشم اون دندونشو قربون بشم اگر اجازه بدین با باباش صحبت کنم خودشم تیر به دنیا میاد

مامان یاس
25 بهمن 90 13:23
لحظات زیبا وقشنگی دارین خانم گل خوشا به سعادتتون خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم همیشه به ما سربزنین


بهت سر میزنم همیشه
مامان محمدرضا
26 بهمن 90 10:05
سلام . خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب اگه دندون پزشکی هم میرفتم همه ی دندونام داغون بود
به خاطر گل پسرم تحمل می کنم .
مرسی از لطفت خانومی



ای کاش بچه هامون بفهمن که براشون چیکار کردیم
مژگان
26 بهمن 90 10:44
مینا بدو ببینم عکسا کوووووووووووووووووووووووووووووووووووووو



وای چقدر تو عجله داری تا شنبه صبر کن دیگه خاله که انقدر عجول نمیشه
مامان یاس
27 بهمن 90 16:56
سلام مامان مهربون به این آدرس مراجعه کنید پاسخ حقیقتی خود را پیدامیکنید http://www.tebyan.net/religion_thoughts/articles/quranicarticles/2010/12/13/146931.html
تولد یک عشق
28 بهمن 90 12:50
کار خوبی کردی چه مامان مهربونی داره النا خانم. عکسارو هم بذارین ببینیم دیگه!


امشب حتماً ازشون عکس میگرم گرچه چیز زیادی نیست فقط چند تا تیکه لباسه
مریم
30 بهمن 90 1:22
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.
سحر
14 اسفند 90 23:22
عزیزم پس کی عکس لباسای النا جونی رو میذاری . آخه ما هم دل داریم دوست داریم ببینیم لینکتون کردم لینکم کن


عکساشو گرفتم تو گوشیمه ولی بلد نیستم عکس بذارم تو وبلاگ