الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

انتخاب اسم ؟؟

1390/11/24 10:45
نویسنده : مامان مینا
789 بازدید
اشتراک گذاری

کلاً این دوران بارداری هر لحظه اش یه خاطرهء شیرینه که بعدها وقتی بچه ها بزرگ شدن با مرور کردن هر کدوم از این خاطرات به دوران شیرین گذشته برمیگردیم .

گرفتن جواب مثبت آزمایشگاه

شنیدن اولین صدای قلب جنین

حتی دوران سخت  داشتن حالت ویار که تا الان ادامه داره سبز

تعیین جنسیت

و انتخاب اسم .......................  

در این مورد آخر من و همسری به اتفاق از روی کتاب اسامی و سایت ثبت احوال شروع کردیم به جستجو و تحقیق و به نام هایی چون ( ترنم ، هستی ، ترانه ، تبسم ، نازنین ، کیمیا ، مینو  ...... و النا ) رسیدیم  . تمام این اسامی زیبا معنی زیبایی هم دارن همسری میگفت به اسم خودت نزدیک باشه منم میگفتم به فامیلیش نزدیک باشه و در آخر با همراهی همسری مهربون

اسم دختر ما شد النا خانم به معنی : کسی که خداوند او را عطا فرموده است

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

تولد یک عشق
24 بهمن 90 10:41
سلام به دوست عزیز اسم قشنگی انتخاب کردین مبارک باشه ایشالا به سلامتی دنیا بیاد.نی نی منم یه دختره به ما هم سر بزنید


سلام بر شما دوست نازنین ، خدا دختر گلت و حفظ کنه حتماً بهتون سر میزنم

خانم دوري
24 بهمن 90 12:42
مبارك باشه . انشااله عاقبت بخير بشه . من دوست داشتم اسم دخترم رو بگذارم " ترنج " اما نشد . هنوز هم دلم با اين اسم مونده .


سپاس از شما سلامت باشید . ترنج خیلی قشنگه . ولی حیف که توی انتخاب اسم خودمون تنهایی تصمیم نمیگیریم .

در ضمن اسم یاس و رز خیلی قشنگه ( گوشتو بیار منم اسم یاس و خیلی دوست دارم وقتی میگم دلم پر از خواستن میشه )