الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

بیهوشی کامل یا بی حسی موضعی

1391/3/28 15:09
نویسنده : مامان مینا
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

کدامیک به نظر شما بهتره البته به نظر خودم بی حسی موضعی بهتره چون خودم اول نی نی مو میبینم ولی اگر با دلیل بهم توضیح بدین شاید به بیهوشی کامل هم تن بدم

 

*************************************************

دلم برای همه دوستام تنگ شده می بوسمتون و برای اون دوستایی که نی نی هاشون بدنیا اومده آرزوی سلامتی و روزهای خوشی رو دارم در کنار فرندانشون

***********************************************

3 تیر ساعت 7.30 صبح باید بیمارستان باشم برام دعا کنید دوستان یه عالمه به دعای همتون نیاز دارم از همه بیشتر سلامتی برای دخترم یه قوشولو هم نگران هستم که البته فکر کنم اون طبیعی باشه ولی کلاً به انرژی + همتون نیاز دارم قلب

 

راستی عکس تخت و کمد النا خانم رو هم گرفته بودم ولی به علت دردسترس نبودن سیم موبایل از ارسال معذورم

شنبه یادتون نره به التماس دعا دارم از همه . سپاس بی نهایت خجالت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خانم دوري
30 خرداد 91 8:49
سلام به مامان ميناي عزيز - ان شااله اوضاع و احوال روبراهه . وسايل نو هم خيلي مبارك . اميدوارم ني ني تون به سلامتي و شادي ازشون استفاده كنه . اگر در مورد موضوع اخرين پستت سوال داشتي من خودم خيلي در اين موردتحقيق كردم و تصميم گرفتم بيهوشي كامل داشته باشم . حتي توي اتاق عمل هم مي خواستن من رو به موضعي راضي كنن اما من قبول نكردم . دلايلش هم مشخصه . اولا استرس عمل موقع بيهوشي موضعي زياده و جو اتاق عمل كاملا ادمرو ميگيره . ثانيا عوارضي داره كه بعضا ممكنه جبران ناپذير باشه و نگه داشتن سر بدون حركت هم يكي از چيزهايي بود كه نمي تونستم تحمل كنم . در بيهوشي كامل درسته كه وقتي بههوش اومدم حس خوبي نداشتم اما بعدش هيچ نشونه اي ازش باقي نمونده بود . البته اين نظر من هست و اميدوارم خودت هم به اندازه كافي تحقيق كني و بعد تصميم بگيري .