الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

عشق مامان و بابا

برای دردانه مامان و بابا

1391/4/2 9:10
نویسنده : مامان مینا
505 بازدید
اشتراک گذاری

٩ ماه گذشت با تمام سختی ها و البته شیرینی هایش ؛ به روزهای اول آمدنت که فکر میکنم دلم سرشار از خواستن تو می شود .

حالا که تو فردا به دنیا میای دلم برای این همه با هم بودن تنگ میشه پر از شادی میشه از اولین حرکاتهایی که احساست کردم تا سکسکه هات که قلبمو پر از شادی میکردی . از نگرانی برای تکون نخوردنت از نگرانی برای بد خوابیدنم که بند ناف برات خطری نداشته باشه خلاصه که روزهایی رو دوتایی گذروندیم که از همش برام یه خاطره میمونه .

دخترم عزیزم روزهای زیبایی رو برات توی این دنیا آرزو میکنم روزهایی سرشار از خوشی و شادی گرچه این دنیا به غیر از شادی روزهای غمگین هم داره ولی برات آرزومندم بتونی توی روزهای سختش انقدر پایدار و مقاوم باشی که روزهای خوشش رو هم بهت نشون بده .

تو جونمی تو عشقمی

                                 قشنگترین بهونه ای

برای زنده بودنم

                                تو بهترین نشونه ای

تو بهترین دلیل عشق برای بودنم شدی

نبودی از تنم جدا تو پاره ی تنم شدی    قلب

آرزو برای تو از طرف بابایی و مامانی

تنت سرشار از سلامتی باشه دخترم و روزگار خوبی پیش رو داشته باشی قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)