الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

روزانه های من و النا و باباش

1391/8/6 20:32
نویسنده : مامان مینا
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهایم با تو میگذرد دیگر نمیشود بدون تو زنده بود لحظه های زندگیمان پر شده است از بوی تو .

وجود تو از من جان گرفت و وجود من از بودن تو .

 

سال گذشته بود دقیقاً 6 آبان بیبی چک خبر بودن تو را برایم آورد و چه دوران سختی که باید انتظار دیدن تو را 9 ماه به دل میکشیدم و چه زیبا لحظه ای که فهمیدم فرزندم دختریست که همدم همیشگی من میشود روزی که پا بدنیا نهادی خوشی ما چند برابر شد , به آغوش کشیدن تو تمام خستگی دوران بارداری را از یاد من برد .

یگانه فرزندم عشق تو روز به روز در دل ما بیشتر رخنه میکند , عاشقانه تو را دوست داریم .

 

از طرف مامان و بابا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

.::مادرخانومی::.
15 آبان 91 14:52
ای جــــــــــــانم!
هزار ماشالله چه با نمک شده این دخملک


خیلی ممنون عزیزم
مامان نینی
3 آذر 91 18:00
وای چه جیگری دارین دوست خوبم از طرف من ببوس ای عسلو


خیلی ممنون دوستم