الناالنا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

عشق مامان و بابا

سلام دوستان

1390/12/27 12:36
نویسنده : مامان مینا
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گل من و النای عزیزم اول یه معذرت خواهی بزرگ برای دیر به دیر آپ کردن

 

دوم اینکه دلیل اینکارم اینه که دیگه سرکار نمیرم و تو خونه دسترسی محدودی به نت دارم از این رو از همه دوستام گلمون عذرخواهی میکنم .

************************************************************

 

سوم اینکه النا روز به روز حرکتش بیشتر میشه و من و باباش بیشتر از روز پیش دلمون واسه دیدنش پر میکشه قلب

 

***********************************************************

در آخر سال نو رو پیشاپیش به همه دوستامون تبریک میگم و سلامتی رو برای همه آرزو دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خانم دوري
6 فروردین 91 12:10
سلام به مامان الناي كوچولو . عزيزم اميدوارم سال نو براي تو و همسر محترم و ني ني تو راهي عزيزت خيلي خيلي مبارك باشه و همه لحظه هاش كه قرار بيشترش رو با الناي شيطون بلا تقسيم كنيد پر باشه از شادي سلامتي و ثروت . سال نو مبارك
مژگان یک دنیا عشق
14 فروردین 91 12:01
به به.سلام به یکعدد مامان مینای خونه نشین گل. ححححسابی استراحت کن تا النای جیگر که میاد انرژی داشته باشی. خوش بگذرون تو خونه و از بهار استفاده کن و لذت ببر با گل دخترت.
يك دوست
18 فروردین 91 13:12
گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را به شما داد با آرزوی فرادهایی روشن تبریک صمیمانه مرا پذیرا باشید